Tak máme za sebou rok 2013. Musím říct dámy a pánové že to byla jízda. Tento rok mě toho potkalo opravdu hodně ať už v osobním nebo i profesním životě. Každopádně změna je život a musíme ho brát takový jaký je.

Po pár velmi nesmělých pokusech a dlouhém zvažování jsem se letos nakonec odvážil a začal jsem naplno blogovat o knihách, které nám poskytují spoustu radosti.

Díky tomu jsem mohl poznat vás mé čtenáře a spoustu fajn bloggerů, bez kterých by to tu nebylo ono. Rozhodně vám musím poděkovat za podporu, kterou mi dáváte a za to, že se na můj blog vracíte. Protože za dobu co můj blog existuje v podobě jakého znáte teď jsem získal 67 stálých čtenářů přes google, 158 fanoušků na Facebooku a 90 následovatelů na twitteru. Jenom díky vám je můj blog takový jaký je a já vám za to děkuji, protože bez vás by to nešlo. Na jaře navíc oslavíme první blogové narozeniny takže doufám, že to se mnou ještě chvíli vydržíte :D

Tak ale dost okecávání o to tu nejde, pojďme se zaměřit na knihy. Goodreads mi ukazuje 152 přečtených knih a 50436 stran, to už je řádná porcička nemyslíte ;) a to jsem pořádně začal číst až od dubna kdy jsem se začal věnovat blogu :D No každopádně by to chtělo maličko zvolnit radši :)

A co že jsem tedy všechno přečetl?


Leden
  • Michael Scott - Tajemství nesmrtelného Nikolase Flamela #5: Válečník
  • Jiří Pavlovský - Kladivo na čaroděje #2: Město mrtvých

Únor

Březen

Duben
Květen
Červen
Červenec
Srpen
Září
Říjen
Listopad
Prosinec

Tak a tohle je pomyslná tečka za tím letošním rokem. Přeju vám všem hodně štěstí a úspěchu v tom roce následujícím :)

Tak zase za rok ;)