Tak nám končí květen a já tu pro vás mám po vzoru ostatních knižních blogů svůj měsíční přehled. Přehled knih, které mi přišli popř. přečetl a na závěr mám pro vás souhrnný přehled článků, které se u mne za tento měsíc vyskytly. 

Předně bych chtěl poděkovat všem nakladatelů a knihkupcům, se kterými spolupracuji, za poskytnuté recenzní výtisky. Bez nich by tento blog neběžel tak pěkně jak teď.

A teď už tedy co se mi tento měsíc urodilo mezi papírovými a elektronickými knížkami. :) Začnu mými úlovky z knihkupectví, kterým jsem neodolal a musel si je pořídit. Moc toho tento měsíc není v papíru jsem pořídil akorát Souhvězdí kata od Gorgony tak jsem na ní velmi zvědav :)


Za další jsou to recenzní výtisky co mi přišli, tímto bych chtěl poděkovat nakladatelství FragmentKnihcentrum.cz, Martinus.cz, nakladatelství Jota a Baronet za poskytnuté knihy. Z Fragmentu dorazily dvě knihy naplněné erotikou Jmenuji se X a 14 podob touhy. Z Martinusu pro změnu velmi zvláštní thriller Děti Paranoie


Z nakladatelství Jota mi dorazil druhý díl Pirátů - Dobrodružství s bílou velrybou a Paladinovo Proroctví na které se velmi těším až se do něj pustím. Od Baronetu jsem dostal The Walking Dead - Vzestup Guvernéra. Pak tu mám ještě úžasnou knihu od nakladatelství Gorgona Půlměsíční trůn a Letopisy Vukogvazdské družiny a na závěr od Knihcentra X-wing - Eskadra Rogue.



A samozřejmě nesmím zapomenout na recenzní výtisky ebooků, které se mi podařilo získat od Palmknih, nakladatelství Domino, Mytago, Panteon, Kniha Zlín a Brokilon. Za Mytago to byl KAAT od Zbyňka Holuba. Od Brokilonu se mi podařilo získat skvělou knihu Pestis Draconum od Dušana Fabiana. Od Knižního klubu jsem dostal k dispozici Tajemství turínského plátna od Sama Christera. První recenzní výtisk pro nakladatelství Domino bylo Co bude dál - doporučuju :) Dále Panteon a Vodní Labyrint od Erica Frattiniho. A v neposlední řadě mé oblíbené Palmknihy od kterých mám Agenta JFK 30 - Přežít na kterého najdete recenzi i na blogu Palmknih. A málem bych zapoměl na Knihu Zlín a jejího Jo Nesba a Švábi!






A ebooky, které se mi dostaly do spárů normálně :)



Na závěr si dáme přehled jednotlivých článků, které u mne najdete co se mi urodilo v hlavě za měsíc duben.


Recenze