Tak dámy a pánové je to tady. Sám tomu nemůžu uvěřit, že je to již rok co sem se naplno vrhnul do blogování a začal pravidelně publikovat. Ano, měl jsem pár ojedinělých pokusů, jenže jeden článek za půl roku jaksi nepočítám :D Takže při zpětném prohledávání blogu jsem zjistil, že právě v těchto dnech slavím svůj první blogový rok :)

Nikdy bych neřekl, že to tak uběhne. Za ten rok se toho událo opravdu hodně. Poznal jsem spoustu milých lidí, ať už blogerů, lidí co se starají z nakladatelství o recenzenty, nebo vás mé čtenáře, bez kterých by tohle všechno nemělo vůbec smysl.

Jelikož už tu s vámi nějakou tu chvíli jsem, je čas také na pár statistik. Co jsem tedy všechno stihnul? Během doby co tak nějak funguji nasbíral můj blog 100 pravidelných čtenářů, 235 fanoušků na facebooku a 131 followerů na twitteru. Kromě toho se návštěvnost blogu vyšplhala k 7000 zobrazení za měsíc, což je podle mě krásné číslo a moc vám za něj děkuji.

Celkem u mne najdete již přes 400 článků. Kromě recenzí, různých tipů a ebook novinek. Jste si mohli i dvakrát zasoutěžit, popřípadě přečíst několik rozhovorů se spisovateli. Původně jsem začal recenzovat pouze knihy a abych to malinko oživil přidal jsem postupem času i komiksy a audioknihy. Takže doufám, že se vám tento stav líbí. Pokud vám přeci jen něco chybí, neváhejte se ozvat :) Návrhy jsou vítány :D Jinak bych málem zapomněl, přes 700 komentářů, další nádherné číslo, za které moc děkuji :)

Takže asi tak.  Samozřejmě abych neslavil sám můžete se těšit i na nějakou tu soutěž, která bude nejspíše příští měsíc, až bude více času a budeme mít za sebou Blogová ocenění, do kterých můžete stále hlasovat.

Závěrem moc a moc děkuji všem mým čtenářům za přízeň a doufám, že to se mnou chvíli ještě vydržíte :)