Tak tu máme opět další měsíc. Musím říct, že to docela letí. No a jak už jste asi zvyklí tak i já přináším po vzoru ostatních knižních blogů svůj měsíční přehled. Přehled knih, které mi přišli popř. které jsem přečetl:)

Předně bych chtěl poděkovat všem nakladatelů a knihkupcům, se kterými spolupracuji, za poskytnuté recenzní výtisky. Bez nich by tento blog neběžel tak pěkně jak teď.

Tak nejdříve tu mám co sem nakoupil :) 



Málem bych zapomněl, asi bych měl vyvěsit prápor..dokonce jsem i vyhrál :D První díl Percyho Jacksona, tak se k němu někdy v budoucnu snad i dostanu :)


Také jsem dostal pár kousků za recenze ebooků pro Knižní Klub :)


Potom mi přibyly i nějaké ty komiksy a recenzáčky :)



A na závěr všechny knihy pěkně pohromadě celkem 25 kousků :)


A taky tu mám nějaké ty ebooky, Martinus navíc slavil narozeniny, tak mi dorazil unikátní podepsaný ebook Hejna bez ptáků :)





A na úplný konec taky audioknihy ;)



Na závěr si dáme přehled recenzí, které u mne najdete za tento měsíc :).


Recenze




Celkem přečteno 5046 stran