Tak nám končí srpen a já tu pro vás opět mám po vzoru ostatních knižních blogů svůj měsíční přehled. Přehled knih, které mi přišli popř. přečetl:)

Předně bych chtěl poděkovat všem nakladatelů a knihkupcům, se kterými spolupracuji, za poskytnuté recenzní výtisky. Bez nich by tento blog neběžel tak pěkně jak teď.

Oproti červenci byl srpen přeci jen o něco slabší. Bude to asi hlavně vším tím shonem co kolem mě tento měsíc panoval - stěhování a tak podobně. A musím říct, že se z toho léčím ještě teď :D Papírové knihy jsem tentokrát nekoupil žádné :( nebyl nějak čas na knihkupectví a ani penízky bohužel a tak jsem alespoň nakrmil svojí čtečku :) Navíc se mi k mé obrovské radosti podařilo uzavřít spolupráci s nakladatelstvím Egmont, takže se teď budete moci těšit na recenze knih i z tohoto nakladatelství :)

Nejdříve tedy recenzní výtisky co mi přišli, tímto bych chtěl poděkovat nakladatelství Zoner Press, Egmont, nakladatelství Jota, Knižní klub a v neposlední řadě eshopům Martinus.cz a Knihcentrum.cz za poskytnuté knihy. Ze Zoneru mi dorazila série Stíny vědoucích od Adriana Tchaikovskyho Impérium černé a zlaté a druhý díl Pád vážky.




Z knihcentra.cz mi dorazil Polosvět - Jaro a od Martinusu dorazila severská detektivka Oběť Molochovi. 





Dále tu mám své první recenzní výtisky od nakladatelství Egmont. Budete se moci těšit na recenzi Cinder od Marissy Meyerové a na Reset od Amy Tinterové.





Na závěr tu mám RC pro server Fantasya, od Brokilonu Conan a dvanáct bran pekla.



A samozřejmě nesmím zapomenout na recenzní výtisky ebooků, které se mi podařilo získat od Knižního klubu a  nakladatelství Jota. Jedná se o netrpělivě vyhlíženou Horečku Dananů od K.M. Moning a (Ne)obyčejného kluka od R.J. Palacio.




A ebooky, které se mi dostaly do spárů normálně... :)



Na závěr si dáme přehled recenzí, které u mne najdete co se mi urodilo v hlavě za měsíc červenec.


Recenze