Jak už asi víte nakonec jsem se i já rozhodl, že se zapojím do prázdninového projektu, který pořádá Laurdes. A o co v něm jde? Tady máte malou citaci od Laurdes :)

Princip je jednoduchý, vyberte si knížky, které mají více než pět set stránek, čtěte a odškrtávejte. Jak budete přispívat je úplně jedno, můžete aktualizovat jeden článek, můžete natáčet videa, je mi to vážně jedno. Taky mě vůbec nezajímá jestli dáte těch knížek deset nebo jestli přečtete jednu. Prostě smyslem je dokopat se k tomu přečíst i něco delšího. A je na každém kolik toho bude a jak si to zorganizuje.

Takže asi tak. Jak už jsem říkal nebudu si dávat přesný cíl kolik toho přečtu nebo ne spíš to nechávám náhodě.


Za tehle týden jsem stihnul opravdu jenom pár knížek. Nějak jsem se zaseknul :) Bohužel tentokrát bez pětistovky, tak snad příště :)


Tentokrát je to opravdu bída. Každopádně se mi navíc podařilo konečně dočíst Světovou válku Z, u které se můžete těšit na recenzi. Potom mám rozečtený Buzz od Anderse de la Motte a Královské tajemství od Lenky Cyprisové. Takže asi tak co nás (vás) v nejbližší době nemine :)