Tak nakonec jsem se i já rozhodl, že se s mírným zpožděním zapojím do prázdninového projektu, který pořádá Laurdes. I když je pravda, že prázdniny se mne již nějakou dobu netýkají, ale tak snad něco zvládnu :) 
Zjistil jsem, že se mi tu pomalu začínají kupit bichličky přes 500 stran. Tak schválně kolik se mi jich podaří nakonec zdolat :D

Předem podotýkám určitě si nebudu dávat žádný cíl kolik jich přečtu. Přeci jen mám tu nějaké RC, které 500 stran nemají ani náhodou ale potřebuju je přečíst.

Každopádně doufám, že se budete moc těšit na recenze Mapy času od Félixe J. Palmy. Určitě bych se chtěl kouknout na mé nové miláčky od George R. R. Martina, na které se neskutečně těším. A možná dojde i na Malaz do kterého mě pořád vrtá David. :D


Jelikož jsem první týden promeškal tak dám alespoň menší aktualizaci jsem. Za první týden vašich prázdnin jsem stihnul celkem dost :) Můžete si přečíst recenze na:



4 kousky nejsou vůbec špatné si myslím na to, že musím chodit do práce :) Bohužel ani jedna se mi nepočítá do pětistovky. Takže budu muset pomalu začít s něčím větším abych s tím malinko pohnul :)

PS: Laurdes máš i vlastní štítek :D